this is my life story

Pages

Jom Klik!

Thursday, October 20, 2011

SHIMINO, JAPANESE CREPES


Assalamualaikum! Holla my dear peeps!
Tema hidup mai hari ni ialah makan!hehe. For you guys infomation, mai memang mengaku yang mai kuat makan dan suka sangat cuba benda - benda baru, and especially mestilah makanan kan,hehe.. Dan selalunyer dapat buat food trial ni bila keluar dengan buahaty sebab die pun geng ngan mai bab makan - makan ni plus dia je yang rajin melayan perangai mai yang da memang terbukti kuat makan. Sebab tu lah badan tak slim - slim sampai sekarang,,hehe.

Jadi dengan gembiranya mai nak promote satu makanan yang mai teringin nak makan iaitu SHIMINO. Mai jumpa makanan ni kat blog kakak yang bakal give birth her 1st child,kalau tak silap lah. Dan kakak ni sangat comel! I loike! Kakak Mrs.VIP :) Shimino ni sebenarnya lebih kurang macam lempeng lah bagi orang melayu, tapi version ada inti punya. Tapi Shimino ni jugak tergolong dalam kategori CREPES. Benda alah Shimino ni berasal dari Harajuku, Jepun dan ada macam perasa manis herba serta ada juga campuran buah - buahan seperti, kiwi, mangga, oren dan banyak lagi pilihan yang disediakan. Kalau nak lagi sedap boleh aiskrim atau coklat cair atau madu. Selain tu, Shimino ni juga ada pilihan untuk rasa ayam, daging lembu dan ayam belanda. Menarik kan? Tulis macam ni pun mai da nak terliur tau!hehehe. Mai dapat info ni semua dari blogger - blogger yang pernah makan Shimino ni. Harga Shiminoni jugak berpatutan bergantung pada apa pilihan inti yang kita nak. Benda sedap, mestilah mahal kan sebab terjamin kepuasannya. Sebenarnya,benda alah ni dah lama beroperasi kat Malaysia ni, cuma mai je yang baru tau,,hehe.

Okay lah, mai harap info yang mai bagi ni dapat bantu kawan - kawan lain yang ada minat macam mai suka cuba makanan - makanan baru ni. Kiosk Shimino ni ada dibuka di Times Square, Pavillion dan Ikano Power Centre, Mutiara Damansara. Ni antara tempat yang mai tau adanya kiosk Shimino ni :) Nanti bila mai da try Shimino ni, mai bagitau kawan - kawan ye! Take care everyone! :)










0 buddies in the house!: