this is my life story

Pages

Jom Klik!

Wednesday, April 6, 2011

NAK TEGUR MACAM MANA LAGI EK?

Assalamulaikum! Holla!
Dah macam - macam cara cuba. Tak tahu cara macam mana lagi nak buat. Mungkin sebab saya ni bajet bagus sangat kot. Sebab tu orang selalu ignore apa yang saya cakap. Memang saya suka merapu,,saya mengaku sangat. Tapi kadang - kadang apa yang saya cakap memang saya maksudkan. Takpelah.mungkin lain kali,ada yang akan perasan :)
Saya mengaku yang saya memang bermasalah dgn ramai orang. Jadi saya mintak maaf ye pada sesiapa yang pernah terasa hati dgn saya ye. Tapi sejujurnya,saya ni memang sensitif sikit orangnya.
Saya harap,InsyaALLAH nanti ada lah nanti perubahan. Saya pernah baca satu hadis yang diriwayatkan oleh Rasulullah yang menyatakan sabar itu tak pernah ada hadnya. Dan insyaALLAH,hadis itu berjaya mengukuhkan lagi kesabaran saya hingga kini :) Alhamdulillah.. Mama selalu pesan,biarlah orang buat seteruk mana pun kat kita,kita terima je dgn hati yang lapang dan jadikan itu panduan utk masa akan dtg. Sebaiknya,kita balas orang tu,dgn kebaikan :) Sebab tu saya sayang mama saya sangat -sangat sebab dia selalu support saya. Thanks MAMA! You are my STRENGTH! :)

2 buddies in the house!:

Encik Daun said...

strength salah tulis !! :p

Mia Sara said...

HEHE..dah betolkan da,,thanx concern..haha
ni lah akibatnye lau curik2 update blog dlm klas csc.. :)